מהו אורח חיים בריא ואיך תרגול צ'י קונג תורם לכך?

בריאות ואורח חיים בריא, היא בחירה מודעת שעלינו לקחת מידי יום ולהתמיד בה לאורך חיינו. יש הבדל בין הבחירה לקום בבוקר, לשתות 2 כוסות קפה עם קרואסון ובצהריים לאכול שווארמה בדוכן, או לקום בבוקר לשתות מים עם לימון, לצאת לצעידה ולתרגל מתיחות צ'י קונג – שניהם זאת בחירה. הבחירה הזו היא אורח החיים שלי והיא משפיעה על כל ההתנהלות וסדר היום שלי.
לאורך שנותיי כמטפל ברפואה סינית, אני נוכח לראות עד כמה תחזוקה וריפוי באמצעות תרגול צ'י קונג תורמת לבריאות שלנו בכל הרמות – הבחירה לתרגל צ'י קונג פותחת לנו צוהר אל עולם חדש של תנועה, הקשבה ואנרגיה.
כשלומדים את הפילוסופיה של הרפואה הסינית, אנחנו מבינים שבבסיס של הכל נמצאת השאיפה לאיזון. הסינים קוראים לזה יין ויאנג – זהו בעצם איזון של האחד המשפיע על כל אורח החיים שלנו.

בוידאו המצורף אני מפרט יותר על האיזון הזה ואיך תרגול צ'י קונג תורם לו:
– איזון בפעילות גופנית עדינה ובריאה .
– איזון בתזונה ובבחירה מה לאכול, כמה לאכול, ללא הגזמה או קיצוניות.
– איזון דרך השקעה בגוף, במחשבה וברגש שלנו.


כדי שהצ'י קונג יעזור לנו לשמור על אורח חיים בריא אנו צריכים לתרגל. דרושה התמדה של כמה פעמים בשבוע ואולי אפילו כל יום במשך כמה דקות – תרגול כזה הוא קודם כל בחירה ששבאה ליד ביטוי ברצון חזק, משמעת והתמדה. הרבה מאיתנו לא אוהבים את המילה משמעת ולא קל להם להתמיד.
בוידאו המצורף אני מדבר על מישמעת שמובילה למשמעות, על התמדה שמובילה לבריאות. זה חלק מאוד חשוב שאני מלמד את התלמידים שלי בקורס "הסמכת מדריכי הצ'י קונג". בקורס אנו לומדים גם לתרגל צ'י קונג והרבה יותר מזה, אנחנו לומדים איך להפוך את התרגול לחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלנו, חלק עיקרי בבריאות שלנו שמשפיעה על המחשבה, התזונה, הרגש, והפעילות הגופנית שלנו.

אני מזמין את כל מי שהבריאות חשובה לו להצטרף אלינו לקורס הצ'י קונג, בקורס תלמדו איך להטמיע את התרגול בחיי היום יום ולטפח בריאות בכל הרמות.


אשמח לעזור ולענות על כל שאלה.
באהבה, דניאל.

שתפו לאדם שאתם אוהבים

שיתוף בפייסבוק
שליחה בוואטסאפ
שיתוף דרך מייל

פוסטים נוספים

קבלו במתנה את כל הפוסטים המובילים שלי בצורה מאורגנת ומסודרת לפי נושאים.

בנוסף תקבלו תכנים בלעדיים לרשימת התפוצה שלי