איך להשתמש בתרגול צ'י קונג כדי לשפר את איכות החיים

תרגול צ'י קונג יכול להיות "רק" אימון גופני אם אנו מתייחסים אליו ככה, והוא יכול להיות "רק" מדיטציה בתנועה אם נתייחס אליו כך. האמת היא שצ'י קונג הוא אומנות לחיים, כלי טיפולי מאוד עוצמתי מעולם הרפואה הסינית.

כאשר אנו מתרגלים צ'י קונג יש לנו יכולת לבחור את "כיוון" התרגול שלנו. האם ללכת לכיוון הפיזי – לטפל בכאבים בגוף. האם ללכת לכיוון הרגשי – לטפל במצבים של חוסר שקט, דאגות ואפילו חרדות, או ללכת בכלל לכיוון האנרגטי. הוראת לימוד טובה, תלמד את כל המכלול של האומנות הבריאותית ל הצ'י קונג.

צ'י קונג – הפילוסופיה והתאוריה של הרפואה הסינית.

צ'י קונג – ככלי היעיל ללימוד ייצור האנרגיה והשימוש שלה בחיינו.

צ'י קונג – ככלי הטיפולי להקלה על בעיות כאב ושיפור יכולת התנועה

צ'י קונג – הוא הדרך הפנימית ללימוד התבוננות עצמית, שיחרור מחרדות, חששות ופחדים.

צ'י קונג – הוא שילוב התנועה והנשימה לשינוי דרך המחשבה שלנו לחיים חיוביים ומלאים יותר בהגשמה.

צ'י קונג – ככלי לתחזוקת הבריאות של הגוף לאורך שנים ועיכוב ההזדקנות.

צ'י קונג – כלימוד מעמיק לאיזון מערכות הגוף כמערכת הנשימה, העיכול, הדם, הלימפה.

אחת הסיבות העיקריות שבגללן תלמידים מתחילים לתרגל צ'י קונג היא, הרצון למצוא דרך להתמודד עם השינויים שהגוף עובר עם השנים. לשמר את הגמישות ויכולת התנועה או לשפר אותה. למצוא דרך בטוחה ונעימה להקל על כאבים מהם הם סובלים לאורך השנים.

בקורס הסמכת מדריכי הצ'י קונג שאני מלמד, אני שם דגש רב על כל החלקים של התרגול והמשמעויות שלו. הקורס כולל את כל הידע הקדום וגם את הפירושים המודרניים שעוזרים לנו להבין, לחוות ולחוש את מלוא עוצמת התרגול ברמה הפיזית הרגשית והאנרגטית. אנחנו לומדים בו כיצד להשתמש בתרגול להקלה על כאבים נפוצים כמו כאב גב, צוואר, כתפיים, ברכיים… מהם התנועות המתאימות לכל איבר ואת ההסברים הבריאותיים והאנרגטיים שיכולים לשפר את מצבנו.

כמורה ומטפל ברפואה סינית מזה כ 20 שנה חשוב לי לשלב את הידע המעשי שלי עם אלפי מטופלים בקליניקה. כמו כן, התלמידים בקורס לומדים מההתחלה איך להתייחס לתרגול הצ'י קונג כשיטת ריפוי עצמית, ובהמשך הם געבירים את הידע הלאה לתלמידיהם.

כאן בוידאו, אני מראה דוגמה להקלה על מגבלה בתנועת הכתפיים והקלה על כאב, בדיוק באופן שבו אני מלמד את התלמידים בקורס.

אחד מהיתרונות הגדולים של תרגול הצ'י קונג הוא ההשפעה המרגיעה שלו, ויותר מזה יכולתו לשנות את הדרך בה אנו מרגישים וחושבים. התנועות העדינות שאנו עושים בתרגול משפיעות על אנרגיית הגוף דרך מסלולי המרידיאנים המיוחסים להם על פי הפילוסופיה של הרפואה הסינית. כך אנחנו יכולים לתרגל בצורה ממוקדת שמלמדת אותנו לשחרר מחשבות, רגשות, דפוסי התנהלות ועוד. ובעצם להשתמש בצ"י קונג ככלי אישי טיפולי לשיפור איכות חיינו.

בוידאו הבא, אני משתף אתכם איך תלמידה שלי בקורס מדריכי הצ'י קונג למדה לאזן מחדש את הרגשות בחייה, איך היא למדה לא לתת לכעס לנהל אותה, איך לישון בלילה בלי דאגות ואיך לחזור ולתפקד בצורה טובה ויעילה יותר בחייה.

קורס "הסמכת מדריכי צ'י קונג" – מחזור חדש!! נפתח באוקטובר ממש אחרי החגים, מוזמנים להצטרף אלינו!!

שתפו לאדם שאתם אוהבים

שיתוף בפייסבוק
שליחה בוואטסאפ
שיתוף דרך מייל

פוסטים נוספים

קבלו במתנה את כל הפוסטים המובילים שלי בצורה מאורגנת ומסודרת לפי נושאים.

בנוסף תקבלו תכנים בלעדיים לרשימת התפוצה שלי