איך להקל על מתח ולשפר את השינה

השבוע חזרנו לתרגל צ'י קונג מיתוך רצון לאפשר לכולם , מתחילים ומתקדמים לתרגל איתנו.

את הסרטון הראשון צילמתי מתחת לכפר "בנדיפור" בנפאל והוא נמשך כ 12 דקות. בוידאו נראה כיצד לחבר את תנועות הצ'י קונג אל מערכת הנשימה והריאות ה kong . התרגול עוזר למקד ולהעצים את האנרגיה במערכת החיסון שלנו ,ה wei qi ,כפי שאנו מכנים ברפואה הסינית.

בנוסף בחלק השני של הסדרה הוספתי תנועות שמעבירות אנרגיה אל מרידיאני "מעטפת הלב והלב" שלנו. וכך מאפשרים לנו להקל על תחושות של מתח, איש שקט ודאגה. אני ממליץ לתרגל שילוב זה כמה פעמים בשבוע כדי לקבל את מלוא האפקט של התרגול.

איך להקל על מתח וחזק את מערכת החיסון

15 דקות אימון לקראת ערב ולשינה טובה

שנת לילה נינוחה ורציפה חשובה מאוד בריאות שלנו. לעיתים אנו סובלים מחוסר שינה מסיבות רבות כדאגות מתח, כאב בגוף או כתוצאה מבעיה בריאותית תרגול הצ'י קונג שצילמתי עבורכם מתמקד בהרגעת הנפש, באיזון רמות האנרגיה ובמרידיאנים בקשורים לאיכות השינה. התרגול קליל ופשוט ואני ממליץ לתרגל כל ערב כמה דקות לפני השינה כדי להרגע. "לסיים את היום" שלנו בצורה נעימה להפחית מתח אחרי יום ארוך, לשחרר את העומס מהגוף ומהנפש וכמובן לשפר את איכות השינה. היופי בתרגול שהוא גם משחרר את הנוקשות בגוף ומאזן את מחזור הדם ומערכת העצבים שלנו.

למי שאוהב את התרגול אני מזמין לתרגל איתנו בשעורי צ'י קונג דרך "זום". אני מעביר שעורים בימי א' -ה' בשעה 8:00 בבוקר.

תרגול צ'י קונג "בזום" בכל בוקר

בתרגולים אני מביא לכם מגוון רחב של תרגול מהסדרות הצ'י קונג הקלאסיות . בנוסף אני מלמד את הסדרות הטיפוליות שבניתי. התרגילים נועדו לעזור לכם להכיר את יתרונות תרגול הצ'י קונג בהקלה על נוקשות, כאב פיזי. בנוסף נתמקד ביכולת התרגול לשחרר תחושות ורגשות לא נעימים כמתח, דאגה, חרדה ועוד.

אני מזמין אתכם להשתתף איתנו בשעורי הצ'י קונג "בזום" ולשפר את בריאותכם והמצב הגופני. בשעורים שאני מלמד אני מראה תרגילים רבים שעוזרים להקלע על מתי וכאב. בנוסף אני מסביר על החיבור בין התצנועה לרפואה הסינית. חשוב לי לתת את הידע המעמיק שיחבר את התנועה ועשייה שלנו. בשעורי הצ'י קונג "בזום" אין צורך בנסיון קודם או כושר גופני. רק צריך לרצות לתרגל ולהקל על אי הנוחות שלנו. למצוא גרך המשלבת תנועה ונשימה לחיי בריאות בכל גיל.

למי שלא פנוי בבקרים, אשמח לחבר אתכם אל מערכת ההקלטות של השעורים שלנו "מועדון הצ'י קונג".

אל המערכת הזו אני מעלה שעורים מלאים בני 45 דק'. כך תוכלו לתרגל בכל מקום ושעה שנוחה לכם. המערכת כוללת כבר כ 120 סרטונים ואפשרי להתחיל "במנוי ראשוני" ל 3 חודשי התנסות וללימוד של 30 שעורים ו 3 סדרות צ'י קונג נפלאות.

לפרטים נוספים ועוד מידע על "מועדון הצ'י קונג " לחצו על שורה זו

אני תמיד זמין כאן בשבילכם לכל שאלה,

באהבה דניאל סמלסון

שתפו לאדם שאתם אוהבים

שיתוף בפייסבוק
שליחה בוואטסאפ
שיתוף דרך מייל

פוסטים נוספים

קבלו במתנה את כל הפוסטים המובילים שלי בצורה מאורגנת ומסודרת לפי נושאים.

בנוסף תקבלו תכנים בלעדיים לרשימת התפוצה שלי