איך לחזק את מערכת החיסון ולשמור עליה?

מערכת החיסון הטבעית שלנו פעילה לאורך כל השנה ומגנה עלינו מפני "מחוללי מחלה חיצוניים" כווירוסים וחיידקים ועוד…
איך ספק שתקופות החורף מהוות אתגר עבור המערכת החיסונית ורבים מאתנו מחפשים פתרון טבעי לחזק אותה או אפילו תרופות סבתא לצינון ושפעת.

בעולם הרפואה הסינית והצ'י קונג אנו מתייחסים אל מערכת החיסון כאנרגיה אשר זורמת במעטפת הגוף בין העור לשרירים ובמערכת מסלולי המרידיאנים ותפקידה הוא להגן על גופנו מפני המחלות.
השם שהסינים נתנו לאנרגיה הזו הוא "ויי צ'י" – הצ'י המגן.

על פי הרפואה הסינית "הצ'י המגן" – איבר הריאות הוא האחראי הראשי לכח של מערכת החיסון הנשימתית שלנו וכך הוא תורמ לטיפול בצינון, שפעת ואף בדלקת ריאות.

בדיקור הסיני ישנן נקודות שאנו משתמשים בהן במצבי מחלה כגון ריאות מספר 7 או ריאות מספר 9.

תרגול הצ'י קונג נחשב לאחר מענפי הריפוי של הרפואה הסינית, והתנועות שאנו מבצעים מחקות את איבר הריאות ואת האנרגיה שהוא מייצר ובאופן הזה תורמות משמעותית ליכולת הגוף ומערכת החיסון שלנו להתמודד עם מחלות.

לפני מס' שנים בניתי את "סדרת היונה" מתוך כוונה ברורה למצוא דרך טבעית המשלבת את התנועה והנשימה העדינה של הצ'י קונג, במיקוד מלא של תמיכה וחיזוק מערכת החיסון שלנו.
הסדרה כוללת 10 תרגילים פשוטים, המדמים את תנועת כנפי היונה ומכוונות אל מרידיאן הריאות. הן מייצרות כח פנימי התומך בנו במצבים של חולשה, עייפות וירידה במערכת החיסון.

כאשר אנו חולים מופיעה תחושת של נוקשות באזור חגורת הכתפיים והצוואר, קושי בנשימה ותחושה של תשישות ואלו בדיוק הנושאים המטופלים בתרגול הצ'י קונג לחיזוק מערכת החיסון.
הסדרה מתאימה כמניעה מפני צינון, שפעת ומחלות חורף שונות. וכמובן ככלי טיפול טבעי לכל מחלות החורף.

לפרטים על סדרת "היונה" לחיזוק מערכת החיסון ולעייפות : https://bit.ly/36bhdAb

שתפו לאדם שאתם אוהבים

שיתוף בפייסבוק
שליחה בוואטסאפ
שיתוף דרך מייל

פוסטים נוספים

קבלו במתנה את כל הפוסטים המובילים שלי בצורה מאורגנת ומסודרת לפי נושאים.

בנוסף תקבלו תכנים בלעדיים לרשימת התפוצה שלי